Fiafiafiafiafia

Världens bästa dag med världens bästa Fia. Möttes 12 vid slussen och lyckades bli påprackade
ett kontantkorts abonnemang från tele2 comviq som seriöst verkar riktigt bra! Det roligaste var
att killen som sålde det alltid brukar komma ner till CGs och handla, så om det suger så får han
höra det, VARJE GÅNG HAN HANDLAR. Hehe, nej, men han kommer se det i mina ögon!
Blev en shoppingrunda på söder, 3 leggins i olika material. Ett diadem och 3 Loka skogsbär :)
Sen fick jag världens bästa present av Fia, ett Bare mineral kit, med 2 foundations, 1 solpuder,
1 primer och 1 puder för extra hållbarhet. HELT UNDERBART!

Sen åkte vi till CGs för Fia skulle jobba. Gud vad man har saknat stället. Träffade Markus, CG,
Carl, Linn, Paula och Richard. Många på en gång. Folk tycker jag är brun, det tycker inte jag, haha
men jag är nog det, ialla fall jämfört med alla här!
Nu ska jag åka iväg till Johan, ska bli galet kul att träffa honom och se hans nya lägenhet.

Puss på er era små blekfisar!♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

EEESTER!!! VI måste ses på riktigt snart!!!!



Och en tanke. det står något i menyn om att den här bloggen är designad av malinsofia. men jag har ju gjort headern? Hur hänger det ihop?



MASSOR AV KÄRLEK <3

2010-04-09 @ 19:00:38
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: malvina

shiit vad fia ser sööt ut, seriöst; avundsjuk!;(

bajs, jag lider av avundsjuka, alla e så sööta och du också din brända pepparkaka, de e jag som e blekfis så puss på dig din sötnöt<3

2010-04-09 @ 19:55:47
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0