Marknad

Marknad idag, Chatauchack weekend market (tror det stavas sa) blev det for min del idag.
Holl pa att bli tokig. Var sa mycket folk och sa stort och jag
gick vilse. Klantade till det och skot upp frukost/lunchen for att bli klar dar och fa aka
tillbaka till hotellet. Tyvarr blev resultatet en helt forstord Ester. Som inte fick mat
i sig forans tre pa eftermiddagen. Najs nar man gick upp klockan halv 6 imorse.

Hahah, far skylla mig sjalv. Nu ska jag i alla fall bara chilla och kolla pa film pa
rummet. Bio far det bli en annan gang, vi har ju hangt i biosalongerna varenda dag
har kanns det som...

Glad pask pa er.. Var kanske igar? men battre sent an aldrig! :) puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0