What happens in Bangkok...

Jag maste bara saga att Bangkok ar en underbar stad
och att mina vanner ar underbara vanner...



Jaha, vad hander da i denna stad dar dina drommar kan besannas?

- Charlotte, Rasmus och Jonathan anlande oskadda och med levern i behall trots dagarna pa Phi Phi
- Mitt hotellrum ar renare an mitt rum hemma nagonsin varit, kanske for att nagon stadar det varje dag?
- Jag gar upp 1 och en halv timme tidigare an de andra for att svettas pa hotellets gym!
- Vi spenderar alldeles for mycket pengar pa trevliga saker sasom mat, mat och .. mat?
- Jag kan sakta men sakert pricka av nagra punkter i "presenter till folket hemma" listan
- Mina ogon har under de tva senaste dygnen haft bade fargen bla, fargen gron och fargen brun
- Tre av fyra har fatt roda utslag over hela kroppen som kliar som satan, antagligen bedbugs
- Jag har skrattat mig till tarar nar jag laste ytterligare ett av CGs pizzas manadsbrev
- Vi har gatt pa bio och atit popcorn med ostsmak
- Vi flyr solen och spenderar vara vakna timmar i shoppingcenter med AC eller vara hotellrum?!
- Dagen D ar har och demonstrationerna ar som varst just idag
- Jag saknar min familj, min vove och mina vanner...

PUSS PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: malvina

saknar dig me<3

2010-04-03 @ 17:03:55
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: malvina

BAJS på dig och dina finfina kläder;/<3

2010-04-04 @ 21:56:29
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: Ester

Hahaha, maste ju kopa nytt ju, du har ju svettats ner alla mina klader jag har hemma medans jag varit borta ju ;)

2010-04-05 @ 09:07:43
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0