walk this way

Gaaah, fryser fan rumpan av mig.
Kom precis hem efter en promenix med min kära vän Arvid.
Det är underbart att kunna ta ett djupt andetag och känna att
man faktiskt får något syre, andra bullar var det i Asien...
Jag och A tog i alla fall med våra vovar och knallade runt
i området. Kom fram till att jag har missat ganska mycket,
viktiga händelser som att Arvids familj har köpt en iMac,
vilken jävla lyx, sånt jag bara kan drömma om!


Och från och med nu tror jag på karma.
Geila bajsade och vi orkade inte plocka upp det.
(plockar verkligen alltid upp det, men nu var det
på gräs..) I vilket fall går jag tillbaka samma väg
sen när jag och A har skilts åt. Och såklart sätter
jag foten rätt i skiten. Oooh yes!


inte så happy nu liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0