what do you want from me?



Hej, ja jag lever, har bara inte orkat sitta inne, blev en dag vid poolen igar :)
Har ju inte kunnat lyssna sa mycket pa annan musik an den pa min ipod, sa jag
ar lite efter och detta ar for mig en NY lat. Och jag tycker om den,
vet inte riktigt varfor, ar val inte sa speciell egentligen..

Ska snart ta tunnelbanan for forsta gangen pa over 3 manader, men jag
antar att den har ar annu battre an Sveriges :) Vi far se...
Ska i alla fall till alskade Union Mall och handla lite :) Ska skamma bort mig
sjalv med lite manikyr ocksa :) Blir forsta gangen nagonsin som jag far naglarna
fixade. Och sen blir det massage och kanske ett dopp i poolen? :)

Horde att det ar sno hemma igen, era stackare, hoppas den smalter bort snart och
ni far lite sol pa era likbleka kroppar :D kyss


Kommentarer
Postat av: malvina

haha, jag giller också den här låten, och ja, du e efter, riktigt efter, för den spelas typ i sverige hela tiden:Phaha. snön har iaf nästan smält bort nu:D den låg bara under gårdagen, och nu ere tpy 10grader igen:D:D:D:D

saknar dig min lilla älskling<3

2010-04-06 @ 12:22:15
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0