Birthday girl

Blev en sen kväll igår eftersom jag höll på att fixa med min systers collage. Men vid 1 var det klart och jag kunde äntligen sova. 5 timmar senare ringde väckarklockan och det var bara att hoppa upp, dra på sig träningskläderna och köra ett kortare pass, armar och stretch.

Kvart över sju gick jag, mamma och poppy in till Malvina. Med blommor, presenter och inte alltför
vacker sång firade vi hennes 18 årsdag. Det absolut sötaste var när hon fick mitt collage och började
gråta :) Sen fick hon även en dag då vi drar ut och hon får något nytt snyggt plagg, sen bjuder jag
henne på middag på någon restaurang och därefter blir det mingelkväll med Sofis mode. Hennes första
besök på krogen. Hon blev nog ganska glad tror jag, det såg ut så i alla fall.

Grattis sis! ♥ Nu ska jag ner och jobba 8-17. Sen ska jag skynda mig hem och så ska vi fira med släkten.


Kommentarer
Postat av: m a ati ld a

godförmiddag' jag sitter och letar efter olika sminkbord. tycker du det är snyggast med antikt eller ett modernt..? och vad gör du för något denna soliga tisdag?

2010-08-03 @ 10:01:33
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Linnea- ungmamma & ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna. Det skulle betyda massor om du klickade in på länken och röstade på mej som är nummer 8! Kram Linnea Granström



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment



2010-08-03 @ 10:35:55
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0