Du bara väntar på mig va?!

Okej snyggingar. Nu är kontrakten påskrivna och jag har fått nyckeln. Jag kommer börja flytta mina grejer i helgen eftersom jag jobbar en hel del nu i veckan. Jag har lagt bilderna i den ordningen man kommer in från ytterdörren. Så ni ser ungefär hur den ser ut. Vissa grejer ska bort, och en hel del nya grejer ska in. Men såhär ser grunden ut. Vad tycks? Jag tycker den är underbar, mysig och fräsch. Jag älskar att det är så mycket trä, gör att det känns mer jordnära och levande. Vi ska nog komma bra överens darling, älskar dig redan ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser underbart ut! :) gillar golvet!

2010-08-24 @ 00:12:03
Postat av: Nathalie

SJUKT FIN OCH FRÄSCH!!!!!

2010-08-24 @ 15:44:29
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0