Hemma hos Elsa

Vid sextiden åkte jag och C till medis och mötte upp Jonathan, Elsa och Albert. Vi handlade en massa mat och gottis och så gick vi hem tills Elsas nyrenoverade lägenhet. Hon har verkligen gjort den hur fin som helst..

Vi käkade kyckling fajitas och jag åt avokado istället för bröd, mkt gott. Sen till efterrätt gjorde vi fruktsallad och jag åt med kesella och de andra åt med hemgjord chokladkolasås, maränger, glass och grädde. Jag var lite sugen på att bryta min jäkla diet där, men mitt var ganska gott iaf. Satt och snackade och skrattade så jag fick magkramp. Haha. Älskar mina vänner. Nu är det dags att sova! Puss och hej.

Jonathan, Charlotte, Albert och Elsa (min kamera dog, så jag har inga bilder från kvällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0