iberry smoothie

Morning sunshines! Min morgon började inte så bra...
Vaknade upp av en hund som ylade och gnydde halv sex på morgonen, hon ville ut och käka gräs.
Tog stavarna för att dra en powerwalk och ena staven gick sönder efter ca 50 meter. Efter några misslyckade försök att laga den gav jag upp och dumpade dem hemma. Tog en snabb promenad i stället och gick ner till vattnet och gjorde lite övningar för mage, rygg och hoppade upp och ner på någon bänkgrej, haha måste sett helt vrickat ut ;) Sen gick jag hem och tänkte köra mitt träningspass framför tvn. Tisdagar är det armar, men jag hittade bara en hantel. Sprang runt hela huset och letade, men nänä. Så då gav jag upp. Orkade bara inte med mitt liv, hahah.

Stekte två ägg och åt en bit skinka. Och sen, sen gjorde jag smoothie och det var den bästa smoothien jag någonsin gjort! Recept kommer senare under dagen... I klass med iberrys. För er som inte vet det är iberry en kedja som vi upptäckte i thailand. De har en massa glass och även en massa olika sorters smoothies av exotiska frukter. De är så himla läskande och goda så det går inte att beskriva. En grej jag gjorde i morse som kanske inte var så bra.. Jag åt lite musli.. Första kolhydraterna jag ätit på 1 och en halv månad så jag tycker fan det är ok iaf. Får väl köra ett extra pass eller något. Imorgon har jag lyckats ta ledigt, så då har jag ju mer tid till träning. Wohoo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0