New and fresh

Ok, det här går ju inte helt bra, men jag försöker så gott jag kan.
Allt blir helt konstigt så fort man går från startsidan till något annat
t.ex. arkiv, senaste inlägg etc. Fattar inte varför, men jag får fixa
det en annan gång. Blev i alla fall nöjd med headern, satt inne
på paint, och visst allt blev hackigt i kanterna och inte super kvalle
direkt, men nu får det vara så. Jag är ju inte perfekt, så varför ska
min header vara det?!

Jag har idag träffat min älskade vän Ronja, vi har suttit vid vattnet
och pratat. Jag har även cyklat omkring på min cykel och uträttat
lite ärenden, min kära syster fyller 18 år på tisdag, så det är endel
som ska göras.

Nu ska jag äta ett räkberg med avocado och majonäs till middag.
/E ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0