Pics från igår

Ok, Nu är jag hemma från jobbet, trött och svettig men det var ganska kul idag :)
Här kommer några fler bilder från gårdagens grillkväll. Enjoy.

Snygg-Ida och Snygg-Felli
Hell yeah!
Lisa och Ida, alltså Lisas köttbit (den stora gråa) ser ut som ett jäkla foster, haha fy fasen vad mycket
jag skrattade när hon la på det på grillen
Petra och Pontus knäckte varsin bira. Ibland undrar jag varför i helvette jag skulle ha mitt löfte om ingen alkohol fram tills nyårsafton..
Min vackra dam och jag ;)
Min andra vackra dam
Pontus, Fialottan och Dogge
Alltså jag fattar inte hur denna kvinna alltid kan se ut som en beautyqueen på varenda bild. Felli, jag avundas
dig!

Kommentarer
Postat av: felli

haha, älsklings-ester jag avundas dig!!! btw, har inspirerats av ditt träningstänk. inget socker och massa motion, så jävla härligt! :)

2010-08-25 @ 10:06:58
URL: http://sommarpoemet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0