Smaklig måltid..

Halloj
Har pysslat lite med mitt rum, lagat lunch/middag; Lax med hollandaisesås och brocolli. Tyvärr kryllade broccolin av larver vilket jag märkte när jag skulle börja äta. Tappade den mesta av min matlust, dessutom kände jag ett sting av dåligt samvete gentemot de stackars små gröna små djuren jag så brutalt mördat...

Satte mig framför tvn och kollade på Shutter Island istället. Den filmen gav ju blandade känslor. Var inte direkt en feel good film om man säger så. Men den var riktigt bra! Nu ska jag göra iordning grönsaker och dipp och kolla på någon riktig tjejefilm med Mamma och Malvina. Man kan ju hoppas att gurkan och morötterna är fria från larver i alla fall!


Kommentarer
Postat av: alice

ah, jag såg Shutter Island igår. Jäklar vilken film! Har lite svårt att släppa den..

2010-08-08 @ 21:10:58
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: malvina

varför skriver du på bloggen att vi skulle se på film:O?? du föreslog jue aldrig de.. och mamma satt jue med sitt dumma tv progrem.. varför fråga du mig inte:O:O jag ville se på nån trevlig tjejfilm och myysa jue;( hmn...hmn... dumdumdumt!

2010-08-08 @ 23:52:12
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0