Stressig dag

Herregud. Jag ska till frisören idag och göra om min hårförlängning vilket jag helt hade glömt bort. Satt här hemma igårkväll och tänkte att imorgon har jag en del att göra, och så inser jag att herregud! jag måste ju ta ut min hårförlängning jag har nu för att kunna göra en ny. Klockan är typ halv elva, och jag kan inte göra det själv. Så jag ringer min syrra och hon har som tur är sovmorgon så nu ska jag dit och ta ut håret så får hon en hundring. Sen måste jag ta ut Poppy på långpromenad och sen iiiiväääääg!

Frissan mellan 12-15 och sen ska jag skynda mig iväg till ikea och handla lite nödvändigheter. Därefter ska Sussen kanske komma på myskväll vilket ska bli det enda jag ser riktigt fram emot denna stressiga dag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G)

Hej!

Jag anmälde mig till en foto tävling, och jag kom faktiskt med. Så ja undrar ifall du vill rösta på mig där. Jag är nummer 5. skulle varit guldvärt om du ville det. :D

Som tack får man en länk såklart! :)



BILD NUMMER 5

http://www.jpic.se/finalister/#comments



Tack så mycket! :)

2010-08-31 @ 17:57:42
URL: http://haallgreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0