Tre saker...

Tre saker jag inte förstår mig på: Killar, våld och fästingar
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Smoothie, datorn och 1 penna
Tre saker jag gör just nu: Äter frulle, läser bloggar och skriver i min egen blogg
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Hitta mig en älskling, bli smal och åka jorden runt
Tre saker jag kan: Shoppa, dricka och laga mat
Tre saker jag inte kan: Vara nöjd med mig själv, skämta och att ha pokerface
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Dina föräldrar, Tracy Chapman och ditt hjärta
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Att ha tålamod, vara en bra människa och sjunga
Tre favoriträtter: Grillat, tacos och thai

Kommentarer
Postat av: michaela

sv; eller hur!

♥ hm!

2010-08-04 @ 11:02:25
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0