2a advent

hej och hå, jag håller på att städar för fullt, har fått upp lite julbelysning vilket lyfter hela lägenheten :) Måste bara löpa 2 stycken adventsljusstakar som kan stå i mina fönster i vardagsrummet. Och sen få upp lite tomtar och troll och vad det nu är man har för prydnader... Taggar i alla fall med julmusik, men kan aldrig komma i samma stämning som jag gör hemma hos mamma... Vid den här tiden på året bakas det altid lussebullar och alla olika typer av julgodis och musiken är på högsta volymen, dessutom är det alltid en känsla av gemenskap och glädje. Därför tror jag att julafton i år kommer vara något alldeles speciellt för mig, jag tror att jag kommer att uppskatta min släkt och min familj ännu mer nu. Längtar längtar längtar tills julafton :) Här är en video från förra årets julbak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0