Fjärde advent..

Hade helt glömt bort att det var fjärde och därmed sista advent igår. Kom på det när jag såg att alla fyra ljusen var tända på middagen igår. Hade jätte mysigt och satt och snackade med mina kusiner, vi har alltid varit väldigt nära, alla är jämngamla och eftersom mamma och deras mamma är som bästa vänner har vi alltid umgåtts väldigt mycket under alla åren. Nu på senare tid när alla skaffat sig egna intressen och gör helt olika saker så har vi inte träffats lika mycket, men det är alltid kul när vi väl ses ;)

Efter middagen mötte jag upp Sussie, Arvid och Per och vi åkte till Jocke, bakade pepparkakor, poppade popcorn och kikade på skräckfilm. Jag kollade ner i en kudde hela tiden och kikade bara upp korta sekunder... Klarar inte av sånt där, sen satt vi och pratade och spelade spel på Arvids Ipad. Kom hem vid ett så jag har fått sova rätt länge inatt, utan mardröm!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0