God morgon?

Skulle precis kliva in i duschen när jag såg ett jävla monster på en av kakelplattorna. Den såg ut ungefär som den på bilden ovan bara det att den saknade ett ben.. Jag hade tänkt att fota, gick till och med så långt att jag hämtade kameran och tog på mig glasögonen för att kunna se bättre, men dom åkte av direkt, kan inte titta på en sån där sak utan att vilja skrika... Insåg dessutom att jag var tvungen att komma rätt nära den för att få en "bra" bild, och jag tänker inte dö på ett badrumsgolv med en spindel som äter upp mig bit för bit, så jag sökte på google ist.

Nu har jag käkat äggröra och bacon till frulle och ska pulsa genom snön upp till mörby centrum för lite shopping; Mat, hudvård och lite annat nödvändigt.. Vågar inte vara kvar en sekund till i samma byggnad som spindeln.. gaah, vet inte hur jag ska få bort den, tänker iaf aldrig mer dammsuga upp en, för jag vågade inte använda dammsugaren på evigheter efter att jag gjorde det förra gången...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0