Gott nytt år

Ojoj vilken dag. Klockan tio imorse drog jag iväg på ett friskispass. Det var er 70 minuters mördarpass men jag överlevde! Sen sprang jag och Malvina runt i Mörby och letade kläder. Jag hittade efter mycket letande en svart korsett, till den har jag en snygg kjol jag köpt i Thailand och över det har jag en kavaj ;) blev rätt nöjd med kläderna, kan dock meddela att korsett inte är det skönaste plagget, känner mig rätt stel ;) fan vad kul det ska bli med nyår hörni, ska fira med ett gäng vänner jag inte träffat på länge och sen blir det fest, antingen Älvsjö eller danderyd eller båda två! hoppas ni får ett grymt slut på 2010 och en ännu grymmare början på 2011!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0