I'm just a dreamer

12 timmars sömn gjorde susen.. ;) Jag mådde så fruktansvärt dåligt igår kväll så jag visste inte vad jag skulle göra. Dels blir ryggen helt fucked up bara efter en långpanna nu när jag inte tränat på ett tag så den kändes som att den skulle brytas i 2 delar vilken sekund som helst. Dessutom mådde jag illa och var helt matt i kroppen, trodde jag höll på att bli magsjuk men det blev jag inte, hoppas jag, isf skulle det ha brutit ut under natten, men det gjorde det inte! :) Det tog en halvtimme för mig att gå hem från jobbet, brukar ta max en kvart men jag var tvungen att stanna på vägen hela tiden och dö lite, cp liksom. Idag jobbar jag min sista långpanna på rätt många dagar har jag insett, såååååå skönt...! Nu ska jag läsa några kapitel och sen äta lite frulle ;) och fortsätta kolla på resor och volontärarbete i Asien.. vill så gärna åka iväg om drygt ett år, och vara borta 8-12 månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0