IPHONE, MIN JULKLAPP TILL MIG SJÄLV ;)

Tomten tycker fett mkt om mig, fick en Iphone en dag för tidigt ;) Bestämde mig för att ta 3G S och inte 4an, fick en riktigt bra deal och jag behöver faktiskt inte det allra senaste. Jag kommer ha samma nummer som tidigare! Min deal är: 299:- i månaden (får ringa för hela beloppet), 5000 fria sms i månaden till alla nät, gratis internet (hur mycket jag vill), 0,29 öre/min till alla nät, gratis till telenor, och självaste telefonen såklart. Riktigt bra tycker jag :D Nu ska jag leka lite med min nya älskling, var alltså det här som var den roliga saken jag tänkte berätta ;) Har handlat klart allt inför julen, så nu blir det julbak, inslagning av klapparna, rimstuga och manikyr och pedikyr, ska ÄNTLIGEN få ta på mig något riktigt snyggt nagellack och slippa ta bort det dagen efter för att jag ska jobba. Ledig 3 dagar på rad, länge sedan man var det! ;) puss påreeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0