Lördagschill

Heeeeeeeeeeeeeeeey :D Idag har jag jobbat 10-19, skulle jobbat långpanna men det var lugnt så jag fick gå tidigare ;p Ibland undrar jag varför jag tycker det är kul att jobba där, blir ju rätt mobbad... Jag får t.ex. extremt fula smeknamn av mina kollegor, såsom; Hester, Turd, Hester the Turd, Häxan, Skatan, Mongot osv. Inga speciellt smickrande namn precis. De brukar även skriva låtar till mig, vilket kanske låter väldigt gulligt, men dom är så långt ifrån gulliga man kan vara, här är t.ex. en låt:
Ester, Ester, tönt i världen,
Ester, Ester, världens tönt.

Varje dag blir en kamp om att överleva, det känns som det snart är dags att göra något åt saken, time for war...
Nu har jag iaf lagat middag, korvstroganoff (så sjuuuuukt underskattat, det är nog en av de godaste maträtterna..) med sallad. Blev perfekt och nu har jag lagt en flaska vatten på kylning, när den är lagom kall ska jag skåla in en härlig Lördagskväll framför en bra film. Skulle blivit utgång, men jag är fortfarande lite krasslig och nu när jag pratade med tjejerna så var ingen speciellt sugen på att dra ut i kylan. Så nu ska jag krypa ihop i soffan, snacka lite med mig själv och kolla på Despicable me.

Kommentarer
Postat av: lilsis

im on your side sis' GIRLPOWER!

2010-12-12 @ 16:39:12
URL: http://scembloggen.se/johannanordqvist
Postat av: Freddie

TURDIIIIE!

2010-12-16 @ 14:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0