some pics from yesterday

morning dudes ;) Jag är så glad att vi inte gick ut igår, nu är jag rätt pigg efter 7 timmars välbehövd sömn. Efter bowlingen var alla rätt sugna på utgång, så Johanna körde oss till tegel, vi kom hela vägen fram till dörren, men de stängde klockan 2 och vi var där vid halv, så det var ingen idé att betala inträde för en halvtimme. Så det blev en liten roadtrip med falsk (iaf från min sida) sång i bilen, att försöka dansa när man sitter tre i ett baksäte är dock inte att rekomendera. Snälla Johanna körde hem oss alla, hon var den enda utan alkohol i kroppen så det var vettigast så. Nu ska jag jobba 10-14, sen blir det lite julhandel och sånt, har en superkul sak att berätta, men jag tror jag väntar med det lite till.. sååååå glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0