taggaaaaa fucking galet hejhej nu kör vi typ.

heeeeej, jag är astaggad. Har satt ihop ett träningspass som jag ska köra nu. Har köpt dansamatta till mitt wii, så först blir det bara lite uppvärmning till två låtar på den, har kommit på att om man dansar med lätt böjda ben och gör grejer med armarna blir man rätt slutkörd ;) Sen fick jag lite träningsprylar i julklapp, så det blir styrkeövningar på min balansplatta, lite grejer med gummibandet och så övningar med tyngder. tänkte köra 30 min styrka, och sen lååång stretch, sen blir det middag, är svinhungrig och har kalkon i kylen som känns rätt lockande. Men först blir det workout, nu kör vi!!! :D
bilden har inget med träning att göra.. bara jag på julafton liksom, ser iof rätt taggad och skitful ut, typ fröken bäver. jajaaaa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0