Tjejkväll

Igår kväll efter jobbet åkte jag och Sussie upp till mörby, handlade fläskfilé, bea, chips och dipp och tog sen bussen ut till Viggbyholm där Helene bor. Vi lagade fläskfilé med rostade potatisklyft och sallad och drack vin, pratade en jäkla massa och tiden flög förbi. Vi hade pratat om att gå ut, men plötsligt var klockan halv ett och då skulle vi varit i stan en timme senare vilket inte kändes värt det, så vi pratade mera, och sen var klockan två.. Jag jobbar långpanna idag, så lite sömn behöver jag faktiskt, tog nattbussen så jag kom hem vid tre. Och nu ska jag sticka iväg till jobbet. Hade i alla fall mysigaste kvällen på länge, uppskattar mina skitungar så mycket och allt de gjort för mig genom tiderna, vi har snart känt varandra tio år, eller i alla fall 8 nu ;p första bilden är 4 pr sen tror jag, andra bilden är från i somras :) ciaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0