woohooo

Alltså jag dör av lycka ;p! Martin tog min långpanna idag, så nu kan jag ligga hemma och kurera mig en dag till, jobbade bara mellan 11-15. Det känns inte så najs att gå omkring och hosta slem och få nysattacker bland kunderna, man känner sig verkligen ofräsch. Dessutom är min kropp så jäkla matt efter flera dagars feber så han gjorde mig en STOR tjänst, lilla räkan.
..Jag insåg att jag haft samma linser i två månader ist för en vilket är NO GOOD, så jag åkte upp till mörby och handlade linsvätska, linser och en ny foundation för min är slut. Bare Minerals, tycker verkligen att den är bra, täcker men på ett naturligt sätt, gillar inte att se ut som en clown med lager efter lager av smink. Nu är jag hemma, har dragit på mjukisar och krupit ner under filten, ska kika lite på gossip girl och sen laga middag. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0