Alla ♥ dag

Hej :) Idag ar det alla hjartans dag igen... I ar har man i alla fall nagot att vara glad over :) Att man lyckats slapa sig ivag fran ett kallt, gratt och trist Sverige och faktiskt gjort det manga bara drommer om att fa gora: Luffa runt nagra manader utan vidare planer... Bara leva livet och ta varje dag som den kommer. Idag kom dagen med sol och varme, en ny o och nya aventyr. Alla hjartans dag i ar blir nog den basta nagonsin. Ligga i en hangmatta, lyssna pa musik och kolla ut over det oandliga havet. Kanns helt ok for min del. Kanske en massage, har inte testat thailands massager an... Och en lyxig middag pa nagot resort i solnedgangen. Jag tror faktiskt att jag overlever den har dagen trots brist pa nagon att halla om. Jag har ju mina underbara vanner :)

Hoppas ni alla far en underbar  dag fylld av karlek och varme. (haha, varmen har jag iof pa min sida, men men)

Och GRATTIS PA FODELSEDAGEN LULLA :)

alskar er alla mina nara och kara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0