Andra sidan

Idag hade vi tank att hyra cyklar och aka pa en upptacksfard, men det kostade galet mkt..
Sa vi hoppade pa en flakbil istallet. Den tog oss till en strand ca 1 mil harifran och det var
verkligen tur att vi inte cyklat med tanke pa hur skumpig vag det var, dessutom var det mitt
ute i djungeln sa jag hade val fatt en hjartattack av alla ormar... Stranden var helt ode
och riktigt vacker, men det blaste valdigt mycket vilket iof bara var skont med tanke
pa hur varmt det var i solen...

Vi spenderade 4 timmar dar och sen blev vi hamtade och akte hem igen. Sag en lien odla
pavag hem, supersot!













Nasta gang jag skriver ar jag nog pa grannon Ko Lipe, dar finns det tydligen helt underbara korallrev
sa det blir nog endel snorkling :) Hoppas ni har det lika underbart dar hemma, miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0