Bungalow nr 206, mitt nya hem

Hej hopp kara vanner, ser ut som mitt forra inlagg inte kom med, datorns batteri dog... Sa nu gor jag ett nytt forsok :) Nu ska ni fa ta er en titt pa hur vi bor har pa Lipe...

Forsta natten sov vi i en bongalow lite bakom stranden.. Ganska sunkig men det var fullt overallt sa vi tog den bara for en natt, det ingick i alla fall frukostuffe som var kall, men gratis ar gott ;)

Nasta dag gick vi till Varin 2 som nagra vi traffat pa koh tarutao hade bott pa och som de verklien rekomenderade. Vi hittade ingen reception men som tur var kom det en svensk kille (OTROLIGT TREVLIG!!)
som bodde dar som sa att killen i receptionen inte var dar men att han kunde prata med honom sa fort de sags och saga att vi var nara vanner och att de skulle prioritera oss. 2 timmar senare hade vi en bungalow i andra raden (de prissatter efter hur nara havet det ar) sa var var nast dyrast (200 kr/natten) och vi har nastan lika bra utsikt som ledet langst fram. Helt underbart att varje morgon vakna upp och oppna dorren och bara se en massa turkost vatten...


Har ar inte var bungalow, vi har namligen hangt upp hangmattor.. Men jag glomde fota
den och hann inte ga tillbaka, men alla ser likadana ut.


Hela bungalown ar gjord av bambu, skit haftigt!


Bekvamaste sangen pa lange!


Utsikten fran var balkong


I hangmattan :)

Sadar.. de grona och oranga grejerna ar badrummet, riktigt najs, stort och luftigt
eftersom taket och vaggarna inte sitter ihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0