Bye bye Lipe...




jaha, idag akte vi ifran Lipe, kommer sakna on och manniskorna..
Har ar jag med Maitri, en av killarna som jobbade pa restaurangen
Spidermonkey, vi kakade dar varje dag, minst tva ganger sa vi
larde kanna de som jobbade dar.Nu sitter vi i staden Hattiay och vantar
pa en buss som ska ta oss till Koh Samui, blir nattbuss...
Och hela resan kommer sammanlagt ta oss 18 timmar, men nu ar snart
halften avklarad..

Hoppas ni lever loppan dar hemma! Jag ska boka biljett hem snart..
kommer senast den 20e april, see you

Kommentarer
Postat av: malvina

ofta, hörde om "the tatoos"! fett coolt, e avundsjuk:( mamma verka inte blivit så jätte arg, men om det varit jag så hade hon mördat mig:S, varför ska du alltid få de mkt bättre än mig? du får jue alltid göra saker som inte jag får, och även om du inte varit över 18 så hade hon ändå blivit mycket argare om det varit jag, de suuger att vara yngst ibland, vill också ha tatuering, men kommer inte kunna göra någon förens jag ligger i graven elr nåt;/ aja, nu ska jag inte klaga mer, tyckte iaf att de va lite ballt att du gjort de;D, hur ser den ut? stor/liten? skicka bild snälla<3. PUSSISSAR<3

2010-02-24 @ 22:33:27
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0