Ekonomitrak

Hej igen.. ;)
Jag har precis kollat igenom mina kontouppgifter och jag ligger bra till, om jag velat och kunnat hade jag haft rad med en till manad pa resande fot, men sa blir det inte. Jag ska namligen vara tillbaka pa jobbet den 1 maj och jag tror faktiskt att 4 manader ar ganska lagom. Min plan var i alla fall att gora av med 10 000 i manaden, men Januari manad plus 9 dagar in i februari gick pa 8000 kr. Det ar ganska bra med tanke pa att vi rest i tva lander och kostnader for visum och langre strackor med buss har tillkommit. DUKTIG ESTER!

Imorgon ska jag kopa en minidator dar jag kan lagga in alla bilder och ladda upp dem fran den ist sa jag slipper virus. Sa har de flesta som backpackar gjort, det skulle vi ha tankt pa innan.. Jag har i alla fall hittat en for 2000 kr, vilket ar ett bra pris och det har jag ju faktiskt rad med nu. Jompa ska handla ett objektiv till sin kamera.. kostar minst 4000 kr hemma och kostar bara 1600 kr har... jaja, nu vet ni det! Har ar klockan halv tolv pa kvallen nu, sa vi tar nog snart en moppetaxi (en harlig liten adrenalinkick) hem till hotellet for att sova.

CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0