Kohsan road

Tjena svennebananer!
Hur ar det med er alla dar hemma? Jag saknar allt roligt skvaller, det verkar ju inte som det hander nagot alls dar hemma forutom att min lilla syster snart ar gift och har 33 barn med Idol/ Let's dance-Rabhi...

Har nere under Thailands gassande sol hander det i alla fall grejer hela tiden! Igar drog vi en svang till Kohsan road som ar som Thailands Drottninggata.. Blonda, blaogda typer overallt och en jakla massa folk och affarer. Men man maste ju ha varit dar... Jag kunde tyvarr inte njuta fullt ut av alla rodbranda svennebananer och deras underbart dryga attityd eftersom jag spenderade storre delen av dagen pa toaletten... MMMM vad underbart det ar med bajs i samma konsistens som kiss... (ursakta spraket men man borjar faktiskt trottna pa denna eviga rannskit..) Det spelar ingen roll vad man an ater har, alltid blir nagot fel och magen gor uppror... Jag tror att det man verkligen behover ar en kokt potatis med fiskbullar i hummersas... men det narmaste man kan komma har, ar pommes och en bit sushi.. synd att magen fattar skillnaden.



Jompa tog en valdigt speciell massage.. Man stoppade ner fotterna i en liten pool och sen var det en massa fiskar som at upp ens doda hud.. Jag skippade denna sa kallade njutning for en trevlig stund pa toan ist



I akta Kohsan anda!



Spending all my money...

Jaja, back to Kohsan... Mellan mina toabesok hann jag i alla fall kopa tre klanningar till priset av en halv klanning har hemma, helt ok deal! En smultronrod, en bla/turkos/gron monstrad kort klanning och en ljusrosa med traparlor pa, de ar jattefina allihopa :) Vi var aven inne pa turistinfon och hittade en tripp ner till sodra thailand dar vi tanke lagga oss pa en sa gott som ode o vid namn Ko tarutao nagon vecka eller sa... Resan kostar 500 kr.. men det ar en ganska bra bit att aka.. (se kartan, som JAG har designat, i alla fall det roda stracket som symboliserar var fard)





Tuktuk (ar for er som inte vet en trehjuling som kor som en galning och det kanns som man ska valta vilken sekund som helst, men man kommer fram snabbt trots mycket trafik) taxi pavag hem fran kohsan

Sen bar det hem for middag uppe pa rummet och sedan slumdog millionare som spelades pa tv, allt for idag mina kara vanner, imorgon far ni veta om min spannande dag pa Bangkoks storsta nojesfalt...

Trailer: Vi kom dit, allt var ode, som en spokstad. Trots detta satte vi oss i de olika atraktonerna som inte precis kandes sa stabila... Varje ak var en skrackupplevelse och varje gang bad jag till Gud att jag skulle fa en smartfri dod... Men har ar jag.. sa helt ok gick det ju.. Men men, ni far hora allt och se bilderna imorgon for nu ar det Oscarskvall pa tv och de ska visa en massa bra filmer! Puss pa er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0