Siam City Park

Hejhopp kara vanner! I'm back again :)

Igar satte vi oss i taxin vid halv tio tiden for att aka till Siam City Park som ar Bangkoks storsta nojesfalt. Dar finns det en massa akattraktioner, aventyrsparker och en stor vattenvarld med varldens storsta vagpool.
Akband och intrade + vattenvarlden gick pa ca 200 kr sa det var anda ett helt ok pris...

Nar vi kom in genom entren var det inte en kotte pa hela nojesfaltet, det kandes som om nagon ropat ut i alla hogtalare att omradet maste utrymmas pga svininfluensan och alla manniskor bara flytt landet! Det var som en spokstad eftersom alla karuseller fortfarande var igang... Najs, tankte vi, da slipper vi alla koer. Vi satte oss i den forsta attraktionen och det angrar jag, hela maskinen knarrade och lat som om den skulle rasa ihop i vilken sekund som helst... Och det visade sig att de flesta maskinerna lat som om de kunde behova en helrenovering ganska omgaende, men vi hoppade pa bergochdalbana efter bergochdalbana och skrek sa mycket vi orkade, riktigt kul forutom att min mage var varre an nagonsin och jag sprang pa toa var 10e minut, sa det var verkligen tur att vi slapp koerna! Vi badade i vagpoolen och tog en massage i en massagestol for 2 kr. Vid fem drog vi oss hemat, tog en powernap och kollade pa film, vid 11 pa kvallen kom vi pa att vi inte atit middag och da blev det room service :)



Vid ingangen och gor halsningen for kungen som ar pa bild bakom mig




Jompas drom



En mycket liten del av vattenlandet



Den har var den laskigaste bergochdalbanan nagonsin!!



Den roligaste och senast byggda, vi akte helt sjalva, och sen akte jompa ensam
sa att jag skulle kunna fota.. Fick bara med fotterna, det gick lite for snabbt!




JAAAAG


Det var allt for idag. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0