Thailand 2010 (ett litet inlaggg bara for att det ar underbart har)



Det finns inga ord for hur mycket det har landet betyder for mig. Efter knappt 2 veckor
ar jag som trollbunden av den vackra naturen och de trevliga manniskorna...

Jag har dromt om det har hela mitt liv. Alla kompisarna akte alltid till stallen har
i Thailand med vita strander och turkost vatten och alla vackra fargglada fiskar, jag var sa avundsjuk
men fortsatte hoppas att jag en dag skulle fa se dessa platser. Efter ar av bara drommar
blir det som om de inte existerar. och nu, nu har jag fatt uppleva det, och bilderna, minnena
kommer aldrig att forsvinna. Sa fort jag kan, ska jag aka hit igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0