Vang Vieng - Bilder fran staden...



Sandra mar bra :)




Varldens sotaste hundvalpar pa en restaurang dar vi kakade ganska ofta... forstar ni varfor?!



VARLDENS ACKLIGASTE SPINDEL SOM JAG NASTAN STOPPADE ANSIKTET I NAR JAG SKULLE KOLLA UNDER SANGEN...



Jag och Jompa tog en chilldag pa ett lyxresort vid poolen :)




Dar fanns det apor, sa vi fick en banan sa vi kunde mata dom :D



Nice view




Solnedgang




Middag pa favvostallet med min baby!




Daniel, Eleni och Thomas OCH MIN BABY!



Vart mysiga rum... som efter 3 magsjukor, 1 fyllesvin och 1 bajsnodig chingchong luktade skit!




Juste, glomde ju bilderna fran lervollyn!



Eleni kissar pa Chingen!



Yeeah!


Byebye Vang Vieng...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fy fan vad kul med lervolley OCH JAG DÖR VILKEN SÖT VALP!!!!!!!!!!

2010-02-03 @ 18:08:10
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0