Young forever

Sitter och lyssnar pa the voice via internet, shit vad manga nya bra latar som har kommit!
Fastnade lite for Jay-Z med Young forever, en ny version av forever young... Inte lika bra
som orginalet, men anda, den laten kan aldrig bli fel.




Det kanns underbart att leva lite storstadsliv igen efter en manad av riktigt backpackande.
Jag har dock lite hemlangtan tror jag, eftersom jag gor allt jag brukar gora hemma men anda inte ar
hemma... Ligger och kollar pa film, shoppar, tar en promenad, tranar, laser och sitter vi datorn
for att lasa allas bloggar och fa lite harligt skvaller... Det kanns lite sorgligt att allas
liv bara forsatter precis som om man inte var borta, samtidigt som att det ar ju sa det alltid blir. Mitt liv fortsatter
ju ocksa, precis som om jag alltid levt har i asien.. och faktum ar att jag faktiskt garna skulle vilja flytta hit ett ar eller tva. Det ar en helt annan atmosfar an hemma och folk ar sa himla mycket trevligare och mindre stressade.

Satt och kollade pa facebook och hittade en jakla massa bilder pa min syster och hennes kara kompisar
som tydligen har ockuperat mitt rum nu nar jag inte ar dar. De stod pa huvudet i min sang, hade pa sig min studentmossa och hade sleepover i mitt rum. Pa alla bilder har Malvina pa sig nagot plagg fran min garderob..
Hon ar nog overlycklig for att jag ar borta!! Men en sak kara syster (om du ser detta) MIN STUDENTMOSSA LATER DU BLI!! ANNARS KOPER JAG INTE MED EN ENDA GREJ HARIFRAN! DETSAMMA GALLER MIN DATOR OCH OM NAGOT AR TRASIGT SA AR DET PA DITT ANSVAR)

sadar ja.. Idag blir en till chilldag, kanske en tur till natmarknaden dar de saljer en massa thaigrejer. Imorgon blir det antingen Bangkok zoo eller nojespark, det ska bli sjukt kul!

Ta hand om er sotisar ♥

Kommentarer
Postat av: malvina

haha, asså ester de va faktiskt första gången jag lånade ditt rum:P vi skulle ha sovit i lokalen, men hyrde en skräckis så sen vågade vi inte de;P. och förlåt för det med mössan, men hade den inte ens i en minut<3. så ja tycker du kan va snäll å köpa en å annan grej till mig ändå;). och självklart förstår jag väl att ja måste betala om ja har sönder nåt;O så oroa dig inte. än så länge e allt helt<3;). och din data vet jag inte ens var den e, dessutom har ja jue min, så jag verken har eller kommer bry mig om att leta efter din:P.

jag e knappast överltcklig över att få sno dina grejer, har du tänkt på att ja kanske lånar lite för att ja saaknar dig. dina kläder luktar jue ester, de e myysiga å då tänker ja på dig<3. jag e seriös, jag ljuger inte, jag saaknar diig faktiskt tro mig elr ej!<3. love u<3PUSS<3

2010-02-10 @ 16:14:59
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0