AAAAJ

Tjaaa :) Det blir ett kort och lite stressigt inlagg, ska forsoka fixa med bilder och sant senare ikvall eller imorgon.. Vi ligger 6 timmar fore i tiden.. sa har ar klockan strax sju vilket betyder MIDDAG ;) Idag har vi soolat,badat och cyklat omkring. JAG har brant mig.. sa jag ar rod om kinderna och nasan vilket inte ser sa fint ut.. men det blir nog brunt tills imorgon. Jag och charlotte har precis kort en vanda pa ett spa.. vi vaxade benen tillsammans.. och sen fick man lite benmassage. Det var riktigt bra.. kostade ca 40 svenska kronor, inte mycket precis! Men det gjorde ont som tusan, haha, nu ar benen i alla fall lena och fina.. Men ni far hora allt mer detaljerat om ett tag, har en massa kul att beratta och massa fina bilder att dela med er. Tills dess sa far ni ha det minst lika underbart som jag har det just nu. Njut av livet!

XOXO
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0