Nah Trang

Tjaaa :)Vi kom fram hit vid klockan 6 i morse efter en lang och ganska somnlos natt. Vi motte upp sandra pa hennes hotell da och tog en frukost tillsammans. Sen drog vi  ner till stranden som ar hur vacker som helst. Vi har legat dar hela dagen.. och nu ska vi sova nagra timmar innan det blir middag och klubbrunda med nagra vietnameser som sandra traffat. Bilder kommer nar jag har ett internet som inte ar brutalt langsamt. Saknar er alla supermycket! Skriv era adresser i kommentarsfaltet sa jag kan skicka vykort :) puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie Mark

Jag förväntar mig ett kort, Esterfester!! :)



Agnes Lagerstedtsgata 2

12951 Hägersten

2010-01-06 @ 10:57:25
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: Heddi

Ha en superbra resa, njut av livet...

Kram från moster Heddi

2010-01-07 @ 09:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0