Those would be the best memories

En liten sammanfattning av mitt liv under de senaste sommarmånaderna..
Jag har chillat i parker och träffat folk jag inte sett på ett tag...
23 maj blev jag 20 år och har sedan dess missbrukat min rätt att handla på systemet
Jag har skrattat och gråtit tillsammans med mina vänner som dränkta i öl har sjungit:
"För vi har tagit studenten!"
Det har blivit en hel del mysiga grillkvällar med vänner och med familjen
Min lilla vove har fått valpar, här är en av dem
Jag, pojkarna och ett gäng tjejer drog iväg på Cinderella och höjde dräggnivån på båten
med ganska många procent. Jimmy jobbade som trubadur och tog musiken till nya höjder!
Vissa vänner har jag gett upp hoppet om att få tillbaka.. Samtidigt som det har kommit
in nya bekantskaper i mitt liv
Prinsessan och hennes Daniel gifte sig och deras kärlek kändes så äkta att tårarna inte
gick att hålla tillbaka..
Det var skumparty på Patricia och jag upplevde mitt livs roligaste utekväll!
Underbara människor, underbar musik och underbart väder i Borlänge...
...på PEACE AND LOVE 2010!
Min snygging har hittat en lägenhet och köpt den. Hon bjöd på middag och
gav mig ett halsband med ett vackert silverhjärta på i 20 årspresent
Jag och mina älskade vänner sen mååånga år tillbaka har varit på Arvids landställe och
fått vara barn på nytt. Vi har åkt bräda och ring efter båten, solat och badat och haft
mysiga middagar.


Jag har universums bästa vänner och familj, och jag älskar dem mer än något annat.
Jag är så tacksam för att jag får dela alla minnen tillsammans med dem och för att
de ger mitt liv en mening ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0