Dear John

Jomen underbart att det blev en halvtimme till på jobbet idag, yeah. Det sög. Men nu är jag i alla fall hemma, helt död och ska äta en burk kesella till middag, fy fan vad gott, eller?! Idag var jag fett snygg med gummistövlar, jeansshorts, en aprikosfärgad tisha och min favoritkofta jag köpte i asien, men efter jobbet luktade jag svett och pizzaos och dom ångorna skulle säkert förstört bilden så jag orkade inte ta ett kort. Därför får ni en bild på filmen jag och min lilla syster ska sätta oss och kolla på om bara några minuter. Sen är det bedtime. jobbar en 12timmare imorgon också. Kyss på rumpan! ♥


ok, är inte Channing Tatum så jävla snygg?! Etta pax på honom liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0