Good morning, eller?


Tja alla snyggingar! Jag lever fortfarande, hade bara en dag full av jobb, träning och fina vänner och
hann inte riktigt skriva något här. Jobbade 8-14, åkte och simmade med mamma och Malvina, sen
åkte jag in till stan och mötte upp Sebbe och Charlotte och vi promenerade längst med vattnet och satt i
solen och pratade. Sen gick vi på impulsbio, Inception, hört om den? Det hade inte jag.. Värd att lägga
pengar på att se den på bio? Ja, var lätt en av världens bästa filmer. Jag var helt mållös! SE DEN FÖR
I HELVETTE!

Somnade vid 2 igår, inte alls bra, gick upp vid kvart i åtta och har nu kört ett bajsjobbigt träningspass,
kondition och ben. Svetten rann vill jag lova! När jag kikade mig i spegeln såg jag en jättefinne, alltså
verkligen på ett ställe som syns hela tiden.. BLÄÄÄ. Sån där stor och vit, jag får aldrig finnar, eller ibland
men det är typ en gång om året, hatar det. Visst ska man inte klämma? Eller ska man..? Jaja, den får
sitta där den sitter, nu ska jag kila iväg till jobbet. Slutar klockan 2, pöss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0