I'm back ;)

Ok, jag vet inte vad som hände men helt plötsligt bytte jag bloggportal, och sen slutade jag skriva helt och nu bara behöver jag börja skriva av mig igen... Först tänkte jag fortsätta på wordpress.com men jag gillar nog blogg.se bättre så nu kör vi igen. Jag vet inte hur ofta jag kommer att skriva med tanke på att jag jobbar en hel del, men nu kan ni i alla fall hålla koll på mig och mitt liv igen ;)

Senare under dagen ska jag göra en liten resumé av allt som hänt i mitt liv sen jag slutade skriva, är väl egentligen inte så mycket men lite bilder och några meningar ska jag nog få ihop.

Vaknade av mig själv vid 8 imorse. Låg och lyssna på lite musik innan jag gick upp och
satte på mig träningskläderna. Värmde upp genom att skaka rumpan till VM låten waka waka
som Sussie har fått mig att älska! Sen blev det en 30 minuter springtur och såhär fresh
såg jag ut efteråt... Nu har jag äntligen fått tillbaka förmågan att andas och det firas med
lite styrketräning. Sen blir det frulle... Tror jag gör en bärsmoothie och äggröra.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0