Just sail away

Men tjaa!
Vad har hänt idag då? Inte speciellt mycket eftersom jag har jobbat hela dagen...
Men det har varit ganska kul på jobbet ändå, inte så mycket att göra så man har
kunnat gå och småpyssla lite. Och höra senaste skvallret från folk såklart.

Imorse mötte jag upp Arvid, Sussie och Jocke utanför jobbet och vi planerade mat
inför vår lilla utflykt... Vi ska nämligen ut och segla i fyra dagar med Arvids båt.
Helene och Per ska också med men de var inte med imorse. Ska bli så himla skönt,
och jag har lyckats byta bort alla pass så att jag ska kunna åka. Bara ta det lugnt,
och om vi har tur så blir det fint väder och man kanske kan få lite sol. Annars laddar vi
upp med sällskapsspel och mysbelysning så kan vi sitta och prata gamla minnen :)

Det är helt sjukt, vi har typ känt varandra i snart 10 år. eller jag, Arvid och Jocke har känt varandra
så länge, Sussie, Helene och Per har jag väl känt i 6 år, men det är sjukt vad tiden går fort.

Här är iaf Helene, Sussie, Jocke och Per



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0