REAREAREA!

Hejhopp!
Hemma efter en dag på stan. Det är ju galet vad mycket prylar och kläder det finns överallt, och ännu galnare är de låga priserna. Jag mötte upp Charlotte och vi plöjde igenom affärerna samtidigt som vi uppdaterade varandra om det senaste som hänt. Hur mysigt som helst att få träffa henne igen! Efter några timmar var jag tvungen att bege mig hemåt eftersom jag har endel att fixa innan jag börjar jobba (17.00)
Det här fick jag med mig hem:


Bild 1. Jeansjacka 99 kr, vit klänning 49 kr (köpte även en rosa och en svart klänning i samma modell)
Bild 2. Rakhyvel 185 kr, rakgel 29 kr, bas- topp- och nagellack 25 kr/st, 2 par örhängen 20 kr/st

Kommentarer
Postat av: Erlandagnete

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-01-03 @ 11:58:08
URL: http://erlandagnete.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0