She covers her eyes and hides



Jag fick sluta tidigare på jobbet idag, var inte precis så mycket att göra. Gick upp och handlade mat, kollade
efter någon bra film att hyra men hittade ingen jag var sugen på. Kom hem vid halv åtta, lagade rostade grönsaker och grillad kyckling och åt med bea. Har städat hela huset, diskat och vattnat blommor. Har kollat på 2 Desperate Housewives avsnitt och ätit grönsaker med dipp. Suttit och kollat på gamla bilder och tänkt mycket på mitt 20åriga liv.

Har alltså hunnit med ganska mycket ikväll och nu ringde Jompa och vi har pratat en halvtimme om allt. Han är underbar, ringde verkligen när jag kände mig som ensammast. Är skönt att bara kunna prata av sig, och lyssna på allt han har att berätta. Jaja, nu är det dags för en kvart på spikmattan och sen är det bedtime...

Kommentarer
Postat av: alice

så du är back on track på bixbite? ;)

2010-07-18 @ 00:42:04
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0