Totally fit


Okej, här har vi då kosten och träningen jag har kört i 2 veckor


Mat:
Inga kolhydrater
Inget socker
Inte mer än 1 portion per måltid
Ät var tredje timme

Dryck:
Ingen alkohol (får ha ett undantag fram tills nyårsafton)
Mycket vatten
Pulver som stärker upp skelettet (tas med vatten varje gång efter träning)

Träning:
Jag har ju skivan Totally fit som är en workout man kan göra hemma framför Tvn vilket
är väldigt praktiskt när jag jobbar mycket och inte hinner åka in till gymmet. Så jag har
gjort upp ett schema med olika övningar varje dag från dvdn..

Mån - Uppvärmning, kontidion 1, rumpa, mage, rygg och stretching (60 min)
Tis - Uppvärmning, arm, egna övningar för mage och rygg, stretching (35 min)
Ons - Uppvärmning, kondition 2, ben, egna övningar för mage och rygg, stretching (45 min)
Tors - Uppvärmning, mage, rumpa, stretching (30 min)
Fre - 30 min kondition eller långa löprundan vid vattnet, styrka, stretching (50 min)
Lör - Promenad
Sön - Promenad

Sen blir det även gymmet minst 1ggr i veckan eller simning 1 ggr i veckan. Wish me luck! Och har ni något ni vet är dåligt med det här eller något som kan göra det ännu bättre så säg till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0