Bildbomb från seglingen

Onsdagskväll påväg till Arvids landställe där båten låg
Jag styrde skeppet och Helene navigerade ;)
Sussie och Helene
Första kvällen. Har verkligen inte tänkt på hur vacker skärgården är...
Här är lilla jag :D
Arvid försökte fiska, ingen napp!
Min snygging!
Min andra snygging!
På kvällarna dukade vi upp borden med chips, godis, nötter, grönsaksdipp och ostbollar och spelade
en massa olika sällskapsspel och kortspel
Andra kvällen grillade vi på en jättefin liten ö, här är Arvid.
Kött med bea, hell yeah!
Arvid :D
Sen grillade de andra marshmallows
Sötnos
:)
Jocke vägrade vara med på bilder, men endel lyckades jag få
Per på klippan :)
BABES
Tack mina fina för 4 dagar fulla av skratt, mys, bajsande och minnesvärda stunder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0