Workiworki

God morgon!
Igår kollade jag på Prinsessan och grodan, helt seriöst så grinade jag till den.. Fråga mig inte varför.
Den var i alla fall bästa Disneyfilmen på länge, helt underbar.

Vaknade av alarmet 8.15 och gick upp och tränade 1 timme. Kondition, rumpa, mage och rygg. Woho!
Sitter och kollar på lite gym och hälsoanläggningar och deras olika priser. Ska nämligen gå ner på halvtid
i höst för att försöka fixa till min rygg som inte alls mår bra. Vill gå på något ställe där man kan göra allt,
kampsport, yoga, dans, stretch, you name it! Balance verkar så jäkla nice, men det är sjukt dyrt...
Friskis kanske är ett smartare val.. Dessutom finns det ju friskis anläggningar överallt... Fan vad svårt det
är. Något tips?

Nu är det dags för en långpanna på jobbet. Så vi hörs ikväll! PUSS

Bild från seglingen...

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

ja! :D tack så jättemycket :) följa varandra på bloglovin? :)

2010-07-26 @ 10:39:08
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0