Mot nya aventyr



FY TUSAN vad jag kommer att sakna denna o.
Har ar jag fri, har kan jag sitta och bara tanka i timmar utan nagon eller nagot som stor.
Och nu kanns det annu varre att aka, idag har jag spenderat nastan varje timme med voven och
hennes ungar, jag kallar henne Rocky, hon ar verkligen en klippa som skyddar sina ungar
fran allt! Idag har hon fatt bade lunch och vatten. Ska kopa nagra kycklingspett till henne
pavagen hem. Hon later mig till och med klappa hennes ungar, och sa fort jag gar ut ur min
bungalow kommer hon springande och lagger huvudet i mitt kna. De kan inte fa sa mycket
karlek, djuren har...

Folket fran spidermonkey har forsokt overtala mig att folja med pa en fest de har pa
phoo's bar ikvall, och jag tankte ga forst, for de ar ett sa jakla harligt gang. Men i morse
vaknade jag inte av vackarklockan vilket bara hander nar jag ar for trott. Och imorgon
maste jag vara pa andra sidan on for att ta baten klockan 9.30, sa jag vagar inte chansa.
GAAAH, kommer sakna dem!

Saknar er alla ocksa saklart, man marker verkligen hur varje person i ens liv har en
unik betydelse. Tomt i hjartat utan varje liten sjal jag kanner.

Nasta gang vi hors ar det fran Koh Lanta, sa las pa om on och ge mig nagot kul
att gora dar forutom att trackassera mina kara vanner som kom dit idag, hehe.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0