Penang, igen.

Helloj!
Har ar klockan 02.07 och det ar val egentligen dags att lagga sig.
Vart rum ser ut som skit och allt maste packas ihop, vore kul om jag
lyckas lamna detta hotellrum utan att glomma nagot, jag har namligen
lyckats lamna nagot kvar i varje rum hittills. Tyvarr alltid det dyraste jag
ager. Det som varit av mest varde var mina harprodukter fran Redken
mca 2000 kr. KUL.

Bussen tillbaka till Penang gar klockan 10.30
imorgon bitti. Sa det blir stressigt. Men jag antar att vi hors nar jag ar
dar. Sen aker jag ivag till Thailand medans de andra aker nagon
annanstans och sen kanske upp till Thailand.
Jag foll verkligen for det landet, vill se mer av det.

Jaja, ogonen orkar knappt halla sig oppna.
Hoppas ni har en grym fredagskvall!

puss

Kommentarer
Postat av: malvina

..ofta du ska åka dit själv;/, lääskit, varför?..skulle aldrig våga och de kan väl inte va så kul att vara där själv häller:P<3missu

2010-03-13 @ 14:00:09
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0