SHARK WATCH

Nyfikna? haha, jag har ju vantat med att beratta det har eftersom jag var
radd att jag skulle backa ur. Men det gjorde jag ju inte sa nu tar jag allt
fran borjan:

Samma dag som vi bokade snorklingen pa The adventure club har pa PhiPhi
sa lyckades aven agaren att pracka pa oss en SHARK WATCH. Det innebar
att man aker ut tidigt pa morgonen och snorklar runt i reven och tittar pa
hajarna som lever dar. De ar mest Blacktip reef sharks som lever dar och
det var aven dem vi sag. Under 1 och en halv timme sag vi ca 10-15 hajar
och de kom NARA, narmaste var 1 meter ifran, men de flesta holl sig pa 2
meters avstand.

Jag som har haft varldens extremaste hajfobi och inte ens kunnat simma
i en pool  utan att kolla mig over axeln efter hajar kan ju starkt rekomendera
att gora en san har grej. Det var det haftigaste jag gjort!! Och de ar fan
riktigt vackra.. De har var ju inte sa stora, skulle jag simmat med vithajar
hade det varit en helt annan grej. (DET SKULLE JAG ALDRIG GORA)
De har hajarna blir bara 1,8 meter, vithajar gar ju upp till 8 meter och
ibland 12.. :/

Jaja, har ar nagra av de ganska manga bilderna fran morgonen. Dock ingen
bild pa oss tillsammans med nagon haj.. Synd, men men :)


Jag holl pa att borja grina innan, sa nervos sa att jag visste inte vad skulle ta mig till.
Trots att hjarnan har forsokt forbereda sig for det har under flera dagars tid sa var
jag anda nara att kissa pa mig.


I vattnet, fortfarande gryningsljus, blev mycket finare nar solen lyste



Vad tycks? MODIGT ELLER VAD?! :D

Kommentarer
Postat av: malvina

men shiet, du e jue ffan galen syster, detta trodde jag inte om dig:O, du e modig, skulle aldrig vågat de själv, men asså my gash:O:O:O

jag saknar dig bajs mkt, å längtar efter dig varje dag. spc för att få börja träna, haha:P, har typ gått upp flera kilo medans du varit borta, men kan inte fatta hur:O skummt, tkr inte jag varit få himla onyttig, men jag antar att de e för att jag behöver tröning, så kom hem din seega körv å så kör vi aset av oss;)

2010-03-30 @ 00:50:20
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: Minica

Hej! Grattis du har vunnit utlottningen av en header :)

Jag vill att du skickar dom bilder du vill ha med och förklarar hur den ska se ut med färger och sådära. Du få gärna ge ett exempel på någon header du sett någonstans som du tycker är snygg så blir de lite lättare för mig!

Mejla: [email protected]

2010-04-02 @ 14:37:35
URL: http://minica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0